Meest gestelde vragen

Wat zijn de aankomst- en vertrektijden

Op alle parken gelden standaard aankomst- en vertrektijden. Voor vakantiehuizen in Nederland geldt dat u op aankomstdag vanaf 15.00 uur in uw accommodatie kunt, en voor accomodaties in Frankrijk  kunt u vanaf 17.00 uur in uw accomodatie. Op de vertrekdag dient u uw accommodatie voor 10.00 uur te verlaten op alle parken.

Wilt u afwijken van deze standaard uren, neem dan contact met ons op.

Flexibele aankomst- en vertrekdagen

Buiten de offciële schoolvakanties is het mogelijk om te schuiven in aankomst- en vertrekdagen. U kunt elke dag aankomen of vertrekken op de meeste parken. Het verblijf duurt minimaal 3 nachten.

Wilt u een andere aankomst of vertrekdag, neemt u dan contact met ons op.
 

Huisdieren

Op alle parken (behalve Strandresort Schier) zijn huisdieren (aangelijnd) in bepaalde accomodaties toegestaan, (echter op Hameau les Claudins in Frankrijk, niet in juli en augustus). Er zijn echter ook huisdiervrije vakantiehuizen, waarin geen huisdieren zijn toegestaan. Geef daarom direct bij reserveren aan of u een huisdier meeneemt. Er mogen maximaal 2 huisdieren mee per reservering. Voor uw huisdier geldt een toeslag van € 3,50 per huisdier per nacht. Tevens geldt er een schoonmaaktoeslag van €15,-.

Voorkeurs appartement

Heeft u voorkeur voor een bepaalde accommodatie (bv op Strandresort Schier), neemt u dan contact met ons op. Wij komen u zoveel als mogelijk tegemoet aan uw wensen en houden hier zo mogelijk rekening mee. U betaalt hiervoor geen voorkeurskosten. 

Betalen

Tijdens het online boeken kunt u meteen afrekenen per iDeal, paypal of creditcard. U kunt er ook voor kiezen om het bedrag in termijnen te betalen. U betaalt dan binnen 7 dagen na het reserveren 30% van het factuurbedrag en 56 dagen voor aankomst het resterende bedrag. Boekt u 30 dagen voor aankomst dan dient u de betaling binnen 7 dagen te voldoen.  Wanneer er bij aankomst geen betaling heeft plaatsgevonden, kunnen wij helaas geen sleutel aan u afgeven.

Wilt u niet online betalen, neemt u dan contact met ons op.

Annuleren

Go Parcs wijst u erop dat reserveringen die u maakt wettelijk definitief zijn. Een herroepingsrecht (de zogeheten bedenkperiode) van 14 dagen, is niet van toepassing op de overeenkomsten die u sluit met Go Parcs. Wel handhaven wij een bedenkingstijd van 7 dagen.

Het is raadzaam om bij een boeking een annuleringsverzekering af te sluiten. Zonder annuleringsverzekering óf met annuleringsverzekering en ongeldige reden zijn de volgende bepalingen van toepassing:

Zonder annuleringsverzekering

    • Bij annulering meer dan 56 dagen vóór aanvang van het verblijf, is 30% van het totaalbedrag verschuldigd.
    • Bij annulering binnen 56 dagen vóór aanvang van het verblijf, is het volledige totaalbedrag verschuldigd.
    • Bij voortijdige beëindiging van het verblijf, is het volledige totaalbedrag verschuldigd.

 

Met annuleringsverzekering

Bij voortijdig vertrek vindt terugbetaling plaats naar rato van het aantal niet verbleven nachten. Dit voortijdig vertrek dient u direct bij de parkreceptie te melden. Niet verbruikte extra's (bedlinnen, gemeenteheffingen, reserveringskosten, verzekeringen enz.) worden niet terugbetaald. 
Annulering is uitsluitend mogelijk per accommodatie, niet per persoon. 

De annuleringsverzekering geeft dekking na betaling van de verzekeringspremie tot het vertrek van het park.

U kunt een annuleringsverzekering afsluiten telefonisch of per mail, binnen 7 dagen na het maken van de boeking. De prijs voor een verzekering is 7% van de huursom ( de kale huursom, extra kosten worden niet berekend)

Wifi

U kunt gratis (draadloos) internetten op al onze parken. De parken liggen echter wel midden in de natuur, waardoor het bereik in de accommodaties soms niet optimaal is. (hierbij gaat het vooral om StrandResort Schier) Heeft u problemen met inloggen of vragen dan kunt u altijd contact opnemen met de receptie. 

Villa 211 op Harderwold heeft geen wi-fi.

 

Borg

Een ongelukje zit soms in een klein hoekje. Het is daarom dat GoParcs bij reserveringen een borg vraagt, zodat bij een eventueel ongelukje de schade gemakkelijker kan worden afgehandeld.  Na vertrek worden de villa's ca appartementen gecontroleerd en na aftrek van de kosten van de geconstateerde gebreken binnen 14 dagen teruggestort op het rekeningnummer van de boeker van de reservering. Bij geconstateerde schade ontvangt u natuurlijk een factuur die u bij de verdere afwikkeling ten behoeve van uw verzekering kunt gebruiken.

Wilt u geen borg betalen, dan kunt u een schadelogies verzekering afsluiten. Dit bedraagd 2% van de kale huursom. ( De kale huursom, extra kosten worden niet berekend)

Bedlinnen en handdoekpakketten

Op alle parken kunt u bedlinnen en handdoeken bij bestellen, Mocht u dit vergeten zijn, kunt u het altijd telefonisch aanvragen of per mail, maar ook kan dit ter plekke nog geregeld worden.

Mocht u zelf bedlinnen mee willen nemen, houd u er dan rekening mee dat alles 1-persoons is. Dus zowel de matrassen als de dekbedden zijn 1-persoons.

Vragen

Staat uw vraag er niet tussen?

Mail uw vraag naar info@goparcs.nl of bel met 0320 840059